ساعت و تاریخ پخش سریال «نون.خ۳» در نوروز۱۴۰۰-راهبرد معاصر

ساعت و تاریخ پخش سریال «نون.خ۳» در نوروز۱۴۰۰

سریال «نون. خ۳» در نوروز ۱۴۰۰ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. قرار است سریال نون خ در ۱۶ قیمت برای بینندگان پخش شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 04
کد خبر: ۷۹۵۸۴

 به گزارش راهبرد معاصر؛ سریال 16 قسمتی «نون.خ۳» در نوروز 1400 از شبکه یک سیما برای علاقه مندان این سریال پخش می شود. فیمبرداری نون خ اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و بعد از بیش از ۱۴۰ روز، صبح روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند به پایان رسید.


فصل سوم سریال «نون.خ» در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود. در ادامه جزئیات بیشتر از مان پخش و تکرار سریال محبوب نون.خ۳ را با هم می خوانیم.

 

شقایق دهقان که در فصل دوم نون. خ حضور پر رنگی داشت، در فصل سوم هم حضور دارد. در فصل سوم این سریال، علی صادقی نیز بازگشته است. قرار بود اکبر عبدی نیز در نون. خ ۳ حضور داشته باشد اما منتفی شد. به غیر از سعید آقاخانی، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله.روایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، یوسف کرمی، سید حسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی، در نون.خ جلوی دوربین رفته‌اند.

 

نون. خ ۳ بعد از پخش دو قسمت پایانی پایتخت، از شبکه یک روانه آنتن می‌شود.

 

تاریخ پخش سریال «نون.خ۳»

 

زمان پخش فصل سوم نون خ

در فصل سوم این سریال علاوه بر بازی بازیگران بومی استان کردستان و کرمانشاه در سری جدید از ظرفیت بازیگران دیگر نیز با توجه به تعریف کاراکترهای جدید بهره گرفته میشود.

 

ساعت و تاریخ پخش سریال «نون.خ۳» در نوروز۱۴۰۰

 

وی گفت در سری سوم این سریال، از بازیگران بومی، معرفی زیبایی‌های منطقه، کارگردانی خوب سعید آقاخانی، روایت زیبای قصه و طنز مناسب استفاده میشود.

 

وی با اذعان به اینکه مردمان خون‌گرم، دوست‌داشتنی و مهمان‌نواز منطقه در تهیه سریال بسیار کمک‌رسان بوده‌اند، اظهار کرد: امید است نتیجه ساخت از سریال، خستگی را از تن متولیان به در کرده و رضایت همگان را جلب کرده باشد.

 

لازم به ذکر است که سریال نون خ و سریال نون خ ۲ پخش شده و اکنون فصل سوم این سیریال قرار است تولید شود.

 

تاریخ پخش سریال «نون.خ۳» در نوروز۱۴۰۰

 

زمان تصویربرداری سریال نون خ ۳

فرجی با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا مناطق بکر و دیدنی غرب کشور را معرفی کرد، افزود: هر چند پیشنهادات زیادی نسبت به ضبط سریال در مکان‌های مختلف داده شده، اما از مردم خواهشمندیم انتخاب مکان را به عوامل سریال به‌ویژه کارگردان که خود فردی بومی منطقه و آشنا با فرهنگ و جغرافیای آن است، واگذار کنند تا ایشان با علم به منطقه، مکانی مناسب با لوکیشن سریال را انتخاب و نسبت به معرفی آن اقدام کنند.

 

بازپخش نون خ 3

 

وی با تشکر ویژه از مردم بومی غرب کشور، یادآور شد: امید است این سریال و سریال‌های مشابه با مشارکت تمامی اقوام و با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقوام، گویش‌ها و مناطق بکر سراسر کشور ساخته شده و شاهد خلق رنگارنگی از سریال‌های قومی در شبکه ملی باشیم.

 

تهیه کننده سریال نون. خ در پایان با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی غنی در استان‌های کرمانشاه و کردستان وجود دارد، یادآور شد: در غنای فصول بعدی سریال از ظرفیت‌های مناطق کُردنشین استفاده کرده تا گوشه‌ای از زیبایی‌های ناب و خاص منطقه به مردم معرفی شود.

 

ساعت پخش سریال نون خ

 

با توجه به اخبار منتشرشده مبنی ‌بر تولید فصل جدید مجموعه «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۰، پیش‌بینی می‌شود فصل جدید «نون. خ» برای شب‌های رمضان سال آینده روانه آنتن شبکه یک شود.

 

ساعت پخش نون خ

 

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی از بازیگران فصل دوم سریال «نون. خ» بودند.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده